fbpx

ACASA

Logo Anastasia Events
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide

Anastasia Events

Anastasia Events premiata pentru cea mai buna companie

Premiata International pentru Cea mai Buna Companie de Management al Evenimentelor cu Servicii Complete din
Romania in 2023

Termeni si conditii

1. DEFINITII SI TERMENI

Anastasia Events – este denumirea comerciala a
S.C. Anasofia Events SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand
sediul social in Bucuresti, Strada Ciochina nr.16, avand numar de ordine in
Registrul Comertului J40/18218/2017, cod unic de inregistrare fiscala 38415846.

Prestator de servicii/ Vanzator – Anasofia Events sau
orice partener al acestuia.

Beneficiar/ client/ Cumparator – poate fi orice persoana fizica care
are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza
o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are
varsta peste 18 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la
CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Anastasia
Events (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare
existent intre Anastasia Events si acesta

Site –Site-ul de prezentare a serviciilor, sau
magazinul online  gazduit la adresa web anastasiaevents.ro
si subdomeniile acestuia.

Rezervarea serviciilor –  Se face printr-un document electronic ce reprezinta
contractul la distanta incheiat intre Prestator si Beneficiar, fara prezenta
fizica simultana a acestora.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu
listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in contract, care
urmeaza a fi furnizate de catre Prestator, Beneficiarului ca urmare a
Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta
incheiat intre Prestator si Beneficiar, fara prezenta fizica simultana a
Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

  • toate
    informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel
    accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul
    oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace
    electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice
    informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al
    Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare,
    specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii
    legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de
    Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii
    legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre
    un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o
    anumita perioada;
  • date
    referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi/ Rezervari, Beneficiarul
este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail, Whatsapp, Chat, etc)
prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si
Cumparator in momentul executarii obligatiilor contractuale de catre Beneficiar
si Prestator.

  1. POLITICA DE VANZARE, INCHIRIERE A BUNURILOR SAU REZERVARE A SERVICIILOR ONLINE

3.1. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin
interactiunea directa cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat)
 sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul
are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca
justificari pentru aceasta.

3.2. Anastasia Events poate publica pe Site informatii despre Bunuri
si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare
alt tert cu care Anastasia Events are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita
perioada de timp sau in limita stocului disponibil.

3.3. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor
prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) sau Euro si includ T.V.A.,

3.4. In cazul platilor online Prestatorul nu este/nu poate fi
facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Beneficiar,
incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de
catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a
acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai
Beneficiarul.

3.5 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor
si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice /
prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea
Prestatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. 

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. Prestatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta
parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii sau obligatiile contractuale ale Prestatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Prestatorul va fi intotdeauna
responsabil fata de Beneficiar pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul,
incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri
comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia
prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Anastasia Events, acestuia fiindu-i
rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect
(prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este
permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti,
modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea,
includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original
intentionat de Anastasia Events, includerea oricarui Continut in afara Site-ului,
indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Anastasia Events asupra
Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor
materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului,
decat cu acordul scris expres al Anastasia Events.

5.3. Orice Continut la care
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc,
se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit
de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Anastasia Events si acesta, si
fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Anastasia Events cu referire
la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia,
transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau
non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu
prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care Anastasia Events confera
Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma
descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord,
acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in
acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site
sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in
care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Anastasia Events pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine
acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau
este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa
expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau
Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau
dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o
obligatie contractuala din partea Anastasia Events si/sau al angajatului/prepusului Anastasia Events care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata
de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte
scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de
utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

  1. Rezervarea serviciilor

6.1. Prin semnarea contractului si achitarea avansului sau a sumei integrale, Beneficiarul consimte ca toate datele furnizate de acesta,
necesare procesului de cumparare/rezervare/inchiriere  , sunt corecte, complete si adevarate la data
plasarii Comenzii.

6.2. Prin finalizarea rezervarii, Beneficiarul consimte ca
Prestatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de
Prestator, in orice situatie in care este necesara contactarea Beneficiarului.

6.3. Prestatorul poate anula contractul, rezervarea, comanda,
efectuata de catre Beneficiar, in urma unei notificari prealabile adresate
Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de
cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese
in urmatoarele cazuri:

6.3.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului
Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.3.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de
carduri agreat de Anastasia Events, in cazul platii online;

6.3.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site
sunt incomplete si/sau incorecte;

6.3.4. Neachitarea avansului sau a sumelor mentionate in
contract in termen de 48 ore de la primirea acestuia

         7 CONFIDENTIALITATE

7.1. Anastasia Events va pastra confidentialitatea informatiilor de
orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va
putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

7.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa
sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de
Beneficiar/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil
scris al Prestatorului.

7.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin
intermediul acestui site sau alta modalitate pusa la dispozitie de Anastasia Events oferiti Prestatorului acces nerestrictionat si
irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica,
transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea,
de acord ca Prestatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste
informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis
prin intermediul mijloacelor de comunicare disponibile, nu va constitui subiect de obligatii
referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in
vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

             8 FACTURARE – PLATA 

8.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul

site-ului www.anastasiaevents.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt
specificate in fiecare Contract. Prestatorul va emite catre Beneficiar o factura
pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa
furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia
in vigoare.

8.3. Prestatorul va transmite Cumparatorului factura
aferenta Comenzii/rezervarii/inchirierii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute sau furnizate de Anastasia Events, precum şi
pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin posta electronica sau orice alt mijloc de comunicare inclusiv, la
adresa de e-mail furnizata de Beneficiar.

8.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente
Comenzii, Beneficiarului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori
este cazul datele cu Prestatorul de servicii, Vanzatorul.

8.5. Prin contactarea Prestatorului, Beneficiarul isi exprima
acordul sa primeasca facturile in format electronic prin expedierea acestora prin orice mijloc de comunicare furnizat de catre client.

8.6. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/
Cumparatorului/ Clientului nu vor fi accesibile Anastaia Events si nici nu vor fi stocate de catre de
Anastasia Events, ci de catre procesatorul de plati integrat in Site, entitate autorizata
sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei
identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii
datelor.

             9 LIVRAREA SERVICIILOR.

9.1 Serviciile se livreaza conform datelor din contractual semnat
intre parti

10 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal, care face parte din prezentul Document 

           11 FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

11.1. Vezi Politica de
Cookies
, care face parte din prezentul Document. 

           12 FORTA MAJORA

12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru
neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la
termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui
eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara
controlului partilor si care nu poate fi evitat. 

         13. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

13.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul
unor eventuale litigii aparute intre Prestator si Beneficiari/ Cumparatori se
va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si
procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a
solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar,
sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate
mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.

13.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul
si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii/Beneficiarii au la dispozitie oricand
posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin email in cadrul Site-ului: https://anastasiaevents.ro
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Prestator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Cumparatorii/clientii: 

·       
nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile
de la Prestator; sau

·       
primesc un raspuns peste acest termen de la
Vanzator; sau

·       
sunt nemultumiti asupra modului in care a fost
gestionata sesizarea/reclamatia de catre Prestator; 

pot apela la procedurile alternative de solutionare
(SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente
conform art. 19.7 din prezentul document.

13.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului
judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a
litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de
achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile
împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori,
urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid
și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi
realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât si prin metodele
clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai
jos.

13.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor,
sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct
la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității
Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de
contact
: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod
postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: 
dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de
Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția
Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și
transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de
servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România
și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la
urmatorul link: 
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru
si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in
sectiunea ANPC
– SAL
.

13.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr.
524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de
modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE,
Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe
cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei
europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL),
instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea
independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale
extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate
din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un
consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant
stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent
in sectiunea: Solutionarea
Online a litigiilor
.

13.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite
pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca
soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor
subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand
intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege
ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de
accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in
cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe
email, pe cale postala
) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru
utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv
online.

13.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa
a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge
la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele
judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.


            14. RENUNTAREA LA SERVICII SAU ANULAREA CONTRACTULUI

14.1 Contractul se anuleaza in mod automat daca conform contractului, plata avansului sau contravaloarea serviciilor solicitate nu a fost facuta in termen de 48 de ore de la semnarea contractului si emiterea facturii.

14.2. Contractul se poate anula prin acordul scris al partilor.

14.2. Beneficiarul poate denunta unilateral prezentul contract cel mai tarziu cu 45 de zile calendaristice inainte

de data evenimentului. In aceasta situatie, suma platita ca avans, va fi retinuta de Prestator cu titlu de

daune. Renuntarea trebuie sa se faca in forma scrisa si trimisa pe adresa de email a Prestatorului.

14.3. Daca renuntarea se face la cererea beneficiarului la mai putin de 30 zile de la data evenimentului,

beneficiarul se obliga sa achite integral restul de plata conform contractului incheiat intre parti.